2010-10-11 | 20:52:58

True Blood Daily

Hej, detta kommer vara en blogg som uppdateras sagligen. Kanske inte inom de närmsta dagarna för jag måste jobba lite mer på designen och så. Men lägg gärna till bloggen på bloglovin :)

Som sagt så bloggar jag om True Blood. Det som kommer att komma är;

~Disskusioner om avsnitten (Får se hur det, blir. Får ta det från början och de som ahr tillgång till de avsnitten får vara med då. Sedan när säsong 3 börjar i sverige så diskuterar vi det då.)
~Read a long, vi kommer att läsa kapitel efter kapitel på bloggen, diskutera dem och säga vad vi tycker osv.
~Mycket med nyheter :D
~Alla skådespelares kommande projekt, samt Charlaine Harris böcker.
~Såklart massvis med heta,snygga,fina,vackra,sexiga och helt underbara bilder!
~Fakta om skådespelarna
~Jag funderar på att skriva en fanfic, (inget säkert) jag älskar nämligen att skriva och har en idé. Men det kommer inte komma nu direkt. Det får vi se med tiden.

Som sagt lägg till bloggen på bloglovin så kommer du se att det kommer uppdatering inom kort! :)


-Jag söker affiliates (Det vill säga ungefär länkbyten.) Och är gärna öppen för sammarbete med andra bloggar. (helst olika fanbloggar, inte personliga bloggar. Och dte nehöver inte bara vara om True Blood.)
Kommentarer

Kommentera inlägget här, tänk bara på;
~Spamma inte.
~Skriv inte taskiga kommentarer.(de raderas bara på en gång.)
~Fråga gärna saker.
~Du får göra reklam för din blogg, bara om du inte spammar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: