2011-02-20 | 18:33:43

SÖKER ÄKTA FANGBANGERS SOM VILL BLOGGA!


Söker någon som kan hjälpa mig att blogga här på TrueBloodDaily. Det är delvis därför jag slutade blogga förut, tidsbrist och liknande och hoppas att det kan hjälpas med att någon bloggar med mig här på bloggen! :D

Lite info om mig är kanske bra:
Jag heter Alexandra är 15 år. Älskar TrueBlood, både serien och böckerna. Jag har faktiskt inte äns sett hela första säsongen av TrueBlood men jag håller just nu på att läsa Definitely Dead, som är den sjätte (6) boken i serien "The Sookie Stackhouse Novels: A southern vampire mystery." Det är så spännade, fattar inte äns att jag tar mig tid föratt skriva det här? Vill bara läsa!!
Men att jag inte har sätt så mycket av serien tycker jag inte gör så mycket, har sätt ganska mycket genom trailers, spoilers på andra bloggar och att jag läser böckerna. Så att sedan gå igenom alla avsnitt ett efter ett i bloggen blir väll bra?

Men du som ska ansöka om att blogga här ska vara en äkta fangbanger, veta vad introlåten heter X) Kunna namnen på skådespelarna, kanske inte direkt sådär bara men alltså man ska inte bara, "Ja han killen som är sheriff i area 5 han som är svensk han har gjort ett photoshoot med elle" (kom bara på något där, elle?? :P)
Jag komer inte kräva att du ska sitta inne 24/7 på datorn och blogga, utan skolan/arbete/familj/kompisar går först i hand, men bloggen får ju itne glömmas bort för det? Därför tänker jag kanske ta in några flera än bara en till som ska blogga här.

Åldern spelar ingen roll, bara du är seriös. Skriv gärna litegrann om dig själv och skicka till [email protected]. Jag kommer välja ut en/några som får blogga här.
Ha det bra :)

Kommentarer
Love

Hejsan! Roligt med nya läsare till Nightlight och till bloggen :)



En förklaraing till de senaste kap kommer snart upp på bloggen för har många frågor och sådant.



Men jag bara undrar om du är intresserad utav ett länkbyte? DU länkar til mig och jag länkar till dig :D



//Love

2011-02-20 @ 20:19:07
URL: http://www.edwardbella.se
Fanny

Om du vill kan du få börja blogga hos oss, vi söker nya bloggare... Maila gärna om du är intresserad :)



// Fanny - www.truebloods.se

2011-02-20 @ 21:34:55
URL: http://[email protected]
Fanny

Sv: Hahahah visst men jag håller på att försöka flytta länkarna (lyckas inte så bra :( ) så senare såfall

2011-02-20 @ 22:10:53
URL: http://truebloods.se
Love

SV: Jag kan inte lägga in bild men om du vil göra det så är det OK :D

2011-02-20 @ 23:07:14
URL: http://www.edwardbella.se

Kommentera inlägget här, tänk bara på;
~Spamma inte.
~Skriv inte taskiga kommentarer.(de raderas bara på en gång.)
~Fråga gärna saker.
~Du får göra reklam för din blogg, bara om du inte spammar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: